Buttim İş Merkezi - Buttim Firma Rehberi - Buttim Firmaları - Bursa'da Nerede

BUTTİM Uluslararası Tekstil ve Ticaret Merkezi, Buttim iş merkezi Türkiye'nin en gözde iş merkezlerinin bir tanesidir. Buttim firmaları ve Buttim firma rehberi olarak sitemizde Buttim Bursa iş merkezi içerisinde yer alan tüm firmaların iletişim, ulaşım ve tüm detaylı bilgilerine ulaşabilirsiniz. Tekstili ticaretinin can damarı olan Buttim, sizlere kısaca başlıklar halinde tanıtalım.

BUTTİM Açılış Tarihi?


Resmi olarak 18 Eylül 1996 yılında Buttim Uluslararası Tekstil ve Ticaret Merkezi hizmet hayatına başlamıştır.

Buttim Kroki - Buttim Yerleşim Planı


Aşağıda kat kat yerleşim planı, kroki haritası görselleri mevcuttur.

[gallery columns="5" ids="11786,11787,11788,11789,11790"]

Buttim İçerisinde Kaç İş yeri Var?


Buttim Plaza binasında 98 bağımsız büro, Buttim çarşı binasında ise 1579 adet iş yeri ile Buttim Yönetimi için 25 adet çay ocağı ve 6 adet lostra salonu, terzi, berber vb. gibi kullanılan bağımsız alanlar bulunmaktadır. Ayrıca plaza binasının karşısında bulunan, Buttim Yönetimine ait iki adet bağımsız bina ve Buttim Kültür Merkezi olduğu gibi BUTTİM binasında içinde yer alan iş yeri sakinlerine kiraya verilen değişik metrekarelerde (50 metrekare ile 160 metrekare arası) 55 adet depo yer almaktadır.

Buttim Kiralık İş yeri - Buttim Kira Fiyatları


Bursa uluslararası ve ticaret iş merkezi için bir çok kiralık ofis mevcuttur. Buttim ofis kiraları, yönetimin belirlediği metrekare üzerinden hesaplanmaktadır. Çok uygun fiyatlardan Buttim iş merkezi üzerinden ofis kiralayabilirsiniz.
Buttim Satılık ofisler - Buttim Kiralık Ofisler

Buttimde çoğu ofis şahıslara aittir, yönetim ile irtibata geçerek sizin ihtiyacına göre ofis listesine ve ofis sahiplerinin iletişim bilgilerini isteyebilirsiniz...

Buttim İş Merkezi içerisinde firmaların listesine aşağıdaki bağlantıda ulaşabilirsiniz.

Buttim İş Merkezi Rehberi


 

Buttim İş Merkezi Fotoğrafları


[gallery link="file" columns="4" ids="11792,11793,11794,11795,11796,11797,11798,11799,11800,11801,11802,11803"]

Buttim İş Merkezi Adres: +90 0224 211 1416
Buttim İş Merkezi Posta Kodu: 16250
Buttim İş Merkezi Telefon Numaraları: Altınova Mh. İstanbul Cad. No:424/5 Ofis No: 5236 Osmangazi / Bursa

 

 

 

Buttim ile ilgili tüm bilgilere kaynak linkinden ulaşabilirsiniz.
Kaynak : Buttim İş Merkezi - Buttim Firma Rehberi - Buttim Firmaları
SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

0 yorum:

Yorum Gönder