Rekor Sanat Merkezi - Bursa'da Nerede

İlk başladığımız günden bu yana "sadece sanat" dedik ve bize gösterdiğiniz ilgiden güç alarak sizlere en iyisini sunmak için çok çalıştık. Birlikte geldiğimiz bu noktada Türkiye'nin en çok bilinen ve takip edilen sanat merkezi olmanın mutluluğunu paylaşıyoruz.

2004 yılında Bursa'da başladığımız bu yolda MEB onaylı, çağdaş, yenilikçi eğitim programlarımız ve deneyimli, uzman öğretmenlerimiz ile birlikte yaşama sanat katmaya devam ediyoruz.Rekor Sanat İlkeleri
Her yaşa ve her seviyeye uygun özel ve farklı eğitim
Çağa uygun eğitim yöntemleri ile birebir eğitim
Rekabete dayalı değil, bireysel başarıya önem veren bir eğitim anlayışı

Rekor Sanat Amaçları
Kendi yeteneklerinin sınırlarını zorlayan
Kendine güvenen ve sosyalleşen
Enstrüman çalışma disiplini almış, planlı, programlı ve titiz çalışan
Müziği okuyabilen ve yazabilen
Müzikalitesi düzgün
Araştıran, sorgulayan ve üreten
Müzik kültürü almış ve bilinçli müzik tüketen
Çevresinde düzenlenen sanatsal etkinliklere duyarlı öğrenciler yetiştirmektir.

Bu firmanın ürünlerine, iletişim bilgilerine kampanyalarına vb. hakkında tüm bilgilere, aşağıdaki kaynak linkinden ulaşabilirsiniz.
Kaynak : Rekor Sanat Merkezi

SHARE

Unknown

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

0 yorum:

Yorum Gönder